GreekGreek InactiveEnglishEnglish Inactive
Πορταριά, Πήλιο
logo

Πολιτική Παραπόνων

Το ξενοδοχείο «ΒΑΛΕΝΗ», έχοντας ως στόχο τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες του, και με γνώμονα την τελική ικανοποίησή τους κατά τη διαμονή στο ξενοδοχείο, δεσμεύεται για την αποτελεσματική διαχείριση πιθανών παραπόνων που ενδέχεται να προκύψουν. Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι και η δική σας συμβολή είναι σημαντική.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής σας, ή μετά το τέλος της, μπορείτε αρχικά να ενημερώσετε την υποδοχή (reception) του ξενοδοχείου έτσι ώστε να δοθεί άμεση λύση πριν την αναχώρησή σας.

Η ενημέρωση μπορεί να γίνει και γραπτώς, συμπληρώνοντας το Ειδικό Φύλλο Διαμαρτυρίας που υπάρχει διαθέσιμο στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά, είτε μέσω της φόρμας σε αυτή τη σελίδα είτε με τη μορφή e-mail, στη διεύθυνση [email protected], αναγράφοντας τα στοιχεία της κράτησης και τα στοιχεία επικοινωνίας σας, να περιγράφετε με σαφήνεια το παράπονό σας και να είστε συγκεκριμένοι αναφορικά με τους λόγους υποβολής του, αναφέροντας τις προσδοκίες σας σχετικά με την επίλυση του προβλήματος.

Τα παράπονα που υποβάλλονται γραπτώς, είτε μέσω του Ειδικού Φύλλου Διαμαρτυρίας, είτε ηλεκτρονικά, μεταβιβάζονται από την υποδοχή του ξενοδοχείου στον υπεύθυνο επικοινωνίας. Εκείνος τα επεξεργάζεται και δρομολογεί την άμεση επίλυσή τους απευθυνόμενος στο αντίστοιχο τμήμα του ξενοδοχείου και τους αρμόδιους υπαλλήλους.

Παράλληλα αποστέλλεται βεβαίωση παραλαβής παραπόνου εντός 3 εργάσιμων ημερών και η επίσημη απάντηση του ξενοδοχείου μας εντός 7 εργάσιμων ημερών.